!TOP 3! #13 Paulo Coelho


Pamiętam jak jeszcze za czasów studiów, a nawet wcześniej lubiłam sięgać po książki Paulo Coelho. Wymagały ode mnie uwagi i skupienia, a w zamian dawały całą masę pięknych cytatów, które zapisywałam w zeszycie i wykorzystywałam dalej. Nie przeczytałam wszystkich tytułów, dlatego ranking dotyczy tych, które mam i znam. Być może jeszcze znajdę w sobie ochotę na kolejne tytuły, kto wie...



#3 'Alchemik'


Książka, która była moją lekturą w szkole. Wcześniej moja idolka wiele o niej mówiła, więc siłą rzeczy musiałam ją przeczytać. Z początku miałam z nią mały problem, ale ogólnie podobała mi się. Historia potwierdza, że warto marzyć i podejmować ryzyko. Warto ją zatem przeczytać i przekonać się, że każde marzenie może się spełnić.
 
#2 'Jedenaście minut'


Historia młodej dziewczyny, która zostaje prostytutką. Pozbawia swoje życie sensu i miłości. Jednocześnie ukazuje, że przeznaczenie może prowadzić nas ku szczęściu przez wyboistą i trudną drogę. Chcecie przekonać się jaki los spotkał Marię? Sięgnijcie po Jedenaście minut!

#1 'Brida'


Tytułowa Brida szuka sensu własnego życia. Uczy się jak radzić sobie z własnymi lękami. Opowieść o miłości i chęci posiadania swojej drugiej połówki. Pamiętam, że właśnie Brida pozostała mi w pamięci najdłużej po przeczytaniu i z pewnością jeszcze do niej wrócę.


Czytaliście jakieś książki autora? Może macie swoje ulubione?

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger