!TOP 3! #5 Diane Chamberlain


Czas na kolejną odsłonę comiesięcznego rankingu. Tym razem czas na Diane Chamberlain, która jest moją ulubioną autorką zaraz po Jodi Picoult. Obie autorki mają podobny styl pisania, jednak sięgają po zupełnie inne tematy, dlatego je uwielbiam. Przeczytałam właściwie wszystkie (brakuje mi chyba tylko dwóch najnowszych) i to z nich będę wybierać te trzy najlepsze, choć nie ukrywam, że wybór był wyjątkowo trudny.


#3 Dar morza


W dniu swoich 11 urodzin Daria znajduje porzuconego na plaży noworodka. Nikt nie zna tożsamości dziewczynki, dzięki czemu zostaje ona adoptowana przez rodzinę Darii. Jednak nastolatkę dręczą tajemnice związane z całym procesem... Historia przedstawiona jest 20 lat po tym wydarzeniu. Shelly stała się młodą kobietą, którą Daria cały czas chroni. Shelly chce jednak poznać okoliczności swojego przyjścia na świat... Wszystkie sekrety i tajemnice przestają być bezpieczne. Jaki będzie finał historii? Warto się o tym przekonać!

#2 Sekretne życie Cee Cee Wilkes


Chyba pierwsza książka, którą udało mi się wygrać w jakimkolwiek konkursie. I to jaka! Dzięki niej zaczęła się cała moja przygoda z autorką, od tego czasu wyczekuję każdej kolejnej premiery i staram się być na bieżąco.
CeeCee Wilkes wie w jakich okolicznościach zginęła ciężarna Genevieve Russell, której szczątki zostały odnalezione przez policję po 20 latach. Wie też co stało się z jej dzieckiem, była właściwie świadkiem wszystkich dramatycznych wydarzeń. Czy kobieta pozwoli umrzeć niewinnemu człowiekowi, który został oskarżony o morderstwo żony? Czy poświęci swoje życie, zbudowane na kłamstwie, aby chronić rodzinę? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdują się na kartach powieści!

#1 Chcę Cię usłyszeć


Historia, którą poznałam stosunkowo niedawno, bo na początku tego roku. Pięcioletnia Emma przestaje mówić. Dlaczego? W momencie, gdy jej matka spełniała obietnicę ojca i pojechała w odwiedziny do nieznajomej kobiety, dziewczynka była świadkiem samobójstwa ojca. W efekcie milczy, a Laura, dręczona wyrzutami sumienia próbuje zrobić wszystko, aby mała zaczęła mówić. Postanawia nawet skontaktować się z biologicznym ojcem Emmy. Jaki będzie finał historii? Zachęcam do przeczytania, naprawdę dobra pozycja, którą nawet po takim czasie cały czas mam w pamięci.


Czytaliście jakieś książki autorki? A może też znacie wszystkie? Która podobała się wam najbardziej?

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger