#25 'Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć. Oryginalny scenariusz' J.K.Rowling


Postanowiłam wrócić na chwilę do świata magii. W dodatku do świata, który kocham od dziecka. Otrzymałam małą namiastkę, jednak czy jestemusatysfakcjonowana?


MARY LOU
Jesteś szukającym? Poszukujesz prawdy?

NEWT
Raczej ścigającym.


Newt jest młodym magiem, który wyruszył w podróż do Nowego Jorku. W walizce transportuje magiczne stworzeniu. Chyba każdy zna już sławnego Niuchacza! W pewnym momencie zwierzaki uciekają i wokół tego wydarzenia kręci się cała historia.

Świat magii nie został szczegółowo przedstawiony. Szukałam jakiegokolwiek odniesienia do rzeczy, które znam i niestety po raz drugi się zawiodłam... Nie twierdzę, że historia była zła, ale jak dla mnie nie była też wybitna.

'Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć' to scenariusz do filmu o tym samym tytule. I w tym momencie, po przeczytaniu kolejnego (wcześniej było to Przeklęte dziecko) wiem już, że nie podoba mi się taka forma. Co prawda czyta się szybko, jednak mi nie sprawia to szczególnej przyjemności. Chociaż książka wydana jest pięknie, mam nadzieję, że film zrobi na mnie większe wrażenie.

Polecam fanom serii jako krótkie uzupełnienie, jednak nie ma szans, żeby scenariusz w jakikolwiek sposób równał się historii, którą tyle osób zna i kocha.


TINA
(z irytacją)
Niemagiem! Takim, co nie zna magii. Nieczarodziejem!

NEWT
Och, przepraszam. My nazywamy ich mugolami.


OCENA: 6/10

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger