seriale obejrzane na Netflixie #5


Kolejna dawka seriali. Jest czas, kiedy oglądam właściwie jeden po drugim, albo taki, kiedy nie oglądam w ogóle. Też tak macie? Poniżej trzy tytuły, które mam już za sobą.


1. Safe

Kolejna ekranizacja powieści Harlana Cobena. Zdecydowanie jestem fanką produkcji innych niż polska. W tej wyczuwalny był klimat, a całość była spójna. Nastolatka po imprezie nie wraca do domu. Jednocześnie okazuje się, że jej chłopak również zaginął. Zagadka wydaje się prosta, ale serial niesamowicie wciąga. Warto do niego usiąść i obejrzeć. Książki nie czytałam, ale serial zdecydowanie na plus!

2. What If

Tytuł, który dodałam do listy prawie od razu, jednak swoje musiał odczekać. Lisa i Sean decydują się przyjąć propozycję Anne, która w zamian za to zainwestuje w firmę kobiety. Świetna i tajemnicza historia. Trochę psychologiczna, ponieważ główna bohaterka skrywa wiele tajemnic. Wybierając ten tytuł nie spodziewałam się aż tak wciągającej historii. Polecam!

3. Kierunek: Noc

Kolejny serial, który dodałam do listy i swoje musiał odleżeć. Pasażerowie samolotu uciekają przed słońcem, które w wyniku pewnych mutacji zabija całe życie na ziemi. Odcinki są stosunkowo niedługie, a sama historia przedstawiona w łatwy do przyswojenia sposób. Podobał mi się i cieszę się, że zapowiedziany jest już kolejny sezon, bo pierwszy skończył się w takim momencie, że kontynuacja jest po prostu potrzebna.

Znacie powyższe tytuły? Oglądaliście? Dajcie koniecznie znać!

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger