#221 'Złe miejsce' Minka Kent


Coraz częściej decyduję się na czytanie książek na czytniku. Sama tematyka wybieranych lektur nie zmieniła się jednak w porównaniu do tych w wersji papierowej. Czy powyższy tytuł okazał się wart uwagi i jest godny polecenia?


'Wyhodowałam tego potwora z biegiem lat, wszystko rozumiejąc i wiecznie wspierając, bez dopuszczania do siebie jakichkolwiek wątpliwości, ale człowiek robi tak, kiedy kogoś kocha. Kiedy przyrzekł poświęcić całe swoje życie drugiej osobie, bez względu na to, co przyniesie los. Jego szczęście jest moim szczęściem i vice versa.'


Wren wraz z siostrami Sage i Evie oraz matką mieszkają w chacie w samym środku lasu. Kiedy matka z najmłodszą córką wychodzą w poszukiwaniu lekarza, Wren i Sage zostają same. Nadchodzi zima, a do ich domu dociera nieznany mężczyzna. Dziewczyny postanawiają uciec, jednak muszą złamać najważniejszą zasadę, nie opuszczać lasu. Czy uda im się uciec i znaleźć ratunek? I przede wszystkim dowiedzieć, dlaczego mieszkały odcięte od świata zewnętrznego?

Już od pierwszych stron książka ma w sobie to coś - mrok i tajemnicę. Strona po stronie jesteśmy wprowadzani w historię dziewcząt, które mają tylko siebie. Dbają o to, aby przeżyć w lesie. Matka odchodząc nie zostawiła im wystarczającej ilości pożywienia. Miała niebawem wrócić...

Autorka w historii porusza ważną tematykę. Wyjaśnia także powody, dla których matka schowała swoje córki przed światem. Jest to dość dramatyczna decyzja, jednak ma swoje potwierdzenie. Życie układa różne scenariusze. Jednak jak poradzą sobie Wren i Sage w prawdziwym świecie? I przede wszystkim, czy uda im się dociec prawdy?


'To wszystko przez strach. Strach sprawia, że zaczynasz kwestionować to, czego chcesz, i to, co wydaje ci się, że chcesz.'


Czytałam już jedną książkę autorki, jednak to ten tytuł zrobił na mnie ogromne wrażenie. Nie mogłam oderwać się od książki, chcąc poznać zakończenie całej historii. A jest na co czekać, zapewniam! Jeśli również jesteście ciekawi, polecam ten tytuł. Warto spędzić czas z tą książką.


'Dorastanie w dziczy nie czyni z nich odmieńców, tak samo jak stanie w garażu nie robi ze mnie samochodu.'


OCENA: 8/10

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger