!TOP 3! #12 książkowe/filmowe czarne charaktery


Macie czasem tak, że czarny charakter pomimo swoich zachowań i czynów jednak przyciąga waszą uwagę i darzycie go swego rodzaju sympatią? Ja tak mam stosunkowo często, stąd pomysł na taki ranking (po długiej przerwie...). Zapraszam!

#3 Katherine Pierce

Pamiętam, że w momencie, kiedy Pamiętniki Wampirów miały swoją premierę zaczął się szał na ten serial. Byłam po lekturze kilku pierwszych książek i nie byłam początkowo zadowolona z kreacji bohaterów, ale po pierwszych odcinkach przepadłam. I tak jak serial niepotrzebnie ciągnął się przez tyle sezonów, tak Katherine była jedną z moich ulubionych postaci, pomimo wszystkiego, co robiła. Sarkastyczna i pewna siebie wampirzyca, zdecydowanie na TAK!

#2 Diabolina

Kto nie zna historii Śpiącej Królewny? Chyba każdy czytał albo przynajmniej oglądał bajkę. W pierwotnej historii Czarownica przedstawiona jest jako czarny charakter. Pojawił się natomiast film w pełni przeznaczony tytułowej Diabolinie, w którym poznajemy jej motywy. Każdy kij ma dwa końce, a wszystkie złe decyzje mają swój powód. W przypadku Diaboliny była to zdrada najbliższej osoby. Czarownica w gruncie rzeczy kochała Aurorę, żałując swojej decyzji podczas rzucania na nią klątwy otoczyła ją miłością i opieką. Jeśli nie widzieliście filmu z Angeliną Jolie w roli głównej to szczerze polecam!

#1 Bellatrix Lestrange

Postać znana chyba każdemu. Nie jestem zwolenniczką śmierciożerców ani nikogo, kto jest podwładnym Voldemorta, jednak postać Bellatrix po prostu mi się podoba. Uważam, że została świetnie wykreowana i przedstawiona w filmie, co w większości jest zasługą samej aktorki. Jest dokładnie taka, jak ją sobie wyobraziłam podczas lektury i nie wyobrażam sobie nikogo innego na jej miejscu. Jest fenomenalna i zdecydowanie jest numerem jeden jeśli chodzi o czarne charaktery!


Macie swoje typy? A może pokrywają się z moimi? Dajcie koniecznie znać!

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger