WYNIKI KONKURSU URODZINOWEGO 'Powrót do domu'


Naszedł czas na rozwiązanie konkursu urodzinowego, w którym do wygrania jest egzemplarz 'Powrotu do domu'. Lista uczestników:

1. Karolina Xyz
2. Karolina Xyz
3. Mimizu Miyo
4. Weronika
5. Weronika
6. Natalia
7. Natalia
8. Zuzanna P
9. Isabelle West
10. Beata Kandzia
11. Beata Kandzia
12. Zaczytana56 MamaDela
13. Zaczytana56 MamaDela
14. Peter49 Ceniacyksiazki
15. Peter49 Ceniacyksiazki

Aby wyłonić zwycięzcę postanowiłam ponownie skorzystać ze strony losowe.pl:


Wygrał numer 3, czyli Mimizu Miyo. Wysyłam maila i czekam na dane do wysyłki książki! :)

Dziękuję za udział i zapraszam na kolejny konkurs, który odbędzie się już niedługo!

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger