#31 'Psie sprawki' Joanna Krupa


Od kiedy byłam mała w domu zawsze był pies. Pamiętam każdego po kolei, nigdy nie było dłuższego okresu, w którym po domu nie biegał by czworonożny przyjaciel.


'Im bardziej w potrzebie, tym mocniej bije dla nich moje serce. One nie mają głosu, dlatego ja chcę być tym głosem.'


Joanna Krupa znana jest ze swojej miłości do zwierząt. Szczególnie psów. Niedawno można było w TVN oglądać jej program 'Misja pies', w którym szukała domu dla mieszkańców schroniska. 

Schronisko to miejsce, do którego nie potrafiłabym pojechać. Na samą myśl mam łzy w oczach, a jeśli pomyślę o wszystkich psach, które swoim smutnym wzrokiem prosiłyby żeby je zabrać to wiem, że nie dałabym rady psychicznie.


'Cudownie jest patrzeć, jak pies się zmienia. Oswaja się i zaczyna oddawać uczucie, które dostaje.'


Książka jest zbiorem historii psów, które ze schroniska zostały zabrane do nowych domów. Są to historie szczęśliwe, jednak ja płakałam. Od czasu, kiedy posiadamy swoje własne psy, moja wrażliwość na ich punkcie diametralnie wzrosła.

Oprócz wspomnianych historii, umieszczony został także przewodnik po prawidłowej adopcji psa. Kilka porad jak sobie poradzić z nową sytuacją, jak pielęgnować nowego przyjaciela i co jest niezbędne, aby był szczęśliwy.


'Powiem tak - nie ma nic piękniejszego niż dojrzały pies, który przeżył i teraz chce się odwdzięczyć za nowy dom.'


Książka na godzinę czy dwie, ale dostarcza sporo wiedzy i można miło spędzić przy niej czas. Osobiście polecam! Gucio i Teodor także! :)



OCENA: 10/10

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger